مستند «میراثی از سناباد» با موضوع معرفی کتابخانه و موزه آستان قدس رضوی از شبکه های برون مرزی به روی آنتن می رود.

مستند «میراثی از سناباد» از شبکه های برون مرزی به روی آنتن می رود

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد قوی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با بیان این خبر گفت: مستند «میراثی از سناباد» که به همت سازمان کتابخانه ها موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی تهیه و تولید شده است، بخش های مختلف کتابخانه ها، اسناد و موزه های رضوی در بخش های مختلف نسخ خطی، چاپ سنگی، فهرست نویسی، مخازن کتاب، گنجینه های موزه و دیگر قسمت ها را به تفکیک معرفی می کند.

وی تصریح کرد: این مستند در نوروز ۱۴۰۰، از شبکه جام جم یک ساعت ۱۰، جام جم دو۱۵:۳۰، جام جم سه ۱۸:۵۰ به وقت ایران و شبکه استانی خراسان رضوی ساعت ۲۳ هر شب و تکرار آن ساعت ۹ روز بعد پخش خواهد شد.

قوی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان از این مستند که طی ۱۵۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای تهیه و تنظیم شده است ۱۵ قسمت آن به معرفی موزه قرآن و هدایا رهبری اختصاص پیدا کرده است. قسمت های پایانی این مجموعه مستند نیز به معرفی کتابخانه های درون شهری و کتابخانه های شهرستان وابسته به آستان قدس رضوی می پردازد.

وی افزود: مستند میراثی از سناباد به دو زبان انگلیسی و عربی تهیه و تنظیم شده است.

محمد جواد قوی، عدم استفاده از محتوا و مطالب آرشیوی را یکی از شاخصه های ساخت این مستند عنوان کرد و گفت: تمام تصاویر، فیلم ها و حتی موسیقی مستند به صورت ویژه تهیه و تولید شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.