جهادگران کانون موضوعی سلامت رضوی، در اقدام دیگری بیماران روستای بهار از مناطق محروم حاشیه شهر مشهد را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار دادند.

برگزاری اردوی جهادی سلامت در روستای محروم حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حامد صادقی معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی درخصوص نحوه برپایی این اردوی جهادی بیان کرد: برنامه ماهانه اردوی جهادی کانون موضوعی سلامت رضوی، این بار در روستای بهار از مناطق محروم حاشیه بلوار توس مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی یک روزه، تیمی از پزشکان متخصص و پرستاران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به بیماران مراجعه‌کننده خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی لازم را ارائه دادند.

صادقی با برشمردن موارد معاینه بیماران محروم در این منطقه کم برخوردار، ابراز کرد: در این اردوی جهادی ۷۴ مورد ویزیت عمومی، ۱۹ مورد ویزیت زنان و مامایی و ۳۴ مورد ویزیت دندانپزشکی و نیز ۱۳ مورد ویزیت در منزل برای بیماران سالخورده و از کارافتاده روستا انجام شد.

این مقام مسئول در آستان قدس با اشاره به این نکته که موارد خاص و بیماران نیازمند به درمان‌های تکمیلی به مراکز درمانی شهر مشهد ارجاع داده می‌شوند، اضافه کرد: به همه بیماران ویزیت شده به تعداد ۱۲۴مورد به صورت کاملاً رایگان دارو تحویل داده شد. همچنین لوازم بهداشت فردی از جمله ماسک و بستههای نبات و نمک متبرک رضوی نیز در این روستا توزیع شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.