مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مدارس استان در نوروز ۱۴۰۰ حق پذیرش زائر و مسافر را ندارند.

ممنوعیت پذیرش زائر و مسافر در مدارس خراسان رضوی/تعطیلی مراکز رفاهی و خانه های معلم در نوروز۱۴۰۰

قاسمعلی خدابنده در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ، مدارس خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۰ حق پذیرش زائر و مسافر را ندارند.

وی تصریح کرد:  همچنین مراکز رفاهی ،  خانه های معلم و اردوگاه های آموزش و پرورش استان  در ایام نوروز غیرفعال و تعطیل بوده و هیچ گونه خدماتی را ارائه نخواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در یک سال گذشته که شیوع کرونا باعث تغییر در نحوه آموزش و تمرکز بر آموزش غیرحضوری در بستر شبکه شاد شده است از دانش آموزان ، خانواده های آنها و همچنین از جامعه فرهنگیان استان که نهایت همکاری را در جهت افزایش کارآمدی این شیوه آموزش با توجه به وجود برخی مسائل و مشکلات در این نوع از آموزش داشته اند تقدیر و تشکر می کنم.

خدابنده ادامه داد: توصیه ما به دانش آموزان استان این است که فرصت تعطیلات عید نوروز را برای جبران برخی از عقب افتادگی های درسی از دست ندهند و این موضوع  بویژه برای دانش اموزان پایه دوازدهم که امسال سال سرنوشت سازی برای آنها  است  از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد از این رو  از این زمان برای امادگی کامل به منظور کسب نتیجه مناسب در  امتحانات نهایی و   بویژه کنکور استفاده لازم را ببرند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.