سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: دو هزار و ۸۲۰ داوطلب در این استان ظرف مهلت قانونی هفت روزه برای نامزدی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها ثبت‌نام قطعی شده‌اند.

۲۸۲۰ نفر داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای شهر در خراسان رضوی شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نبی‌پور  افزود: روند ثبت‌نام داوطلبان نامزدی انتخابات شوراهای شهر در انتهای پایان مهلت قانونی تعیین شده آن به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: هزار و ۲۱۲ داوطلب نامزدی انتخابات شوراهای شهر ظرف شش روز از مهلت قانونی در خراسان رضوی ثبت‌نام کردند.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: دیروز ۲۶ اسفند در آخرین روز این فرصت قانونی نیز هزار و ۶۰۸ نفر در این استان موفق به ثبت‌نام شدند تا آمار نهایی نامنویسی قطعی داطلبان نامزدی انتخابات شوراهای شهرهای خراسان رضوی به دو هزار و ۸۲۰ نفر برسد.

وی افزود: ۶۸ درصد معادل هزار و ۸۰۴ نفر از این داوطلبان با حضور در فرمانداریها و بقیه آنها به شکل غیرحضوری از طریق سامانه‌های اینترنتی نام نویسی و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت ثبت‌نام کرده‌اند.

نبی‌پور ادامه داد: ۲۸ درصد ثبت‌نام شدگان دارای مشاغل آزاد، ۲۴ درصد کارمند، ۱۶ درصد فرهنگی هستند و بقیه آنها در دیگر گروههای شغلی فعالیت داشته‌اند. 

وی گفت: مدرک تحصیلی نیمی از داوطلبان کارشناسی، ۳۲ درصد کارشناسی ارشد و بقیه زیر دیپلم تا مقطع دکترا است. 

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: افزود: دیگر جزییات و مشخصات تفکیکی داوطلبان ثبت‌نام شده متعاقبا در اختیار ایرنا قرار خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.