پنجمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی مومنانه خراسان رضوی با توزیع ۶۰ هزار بسته کمک معیشتی روز پنجشنبه در مشهد آغاز شد.

پنجمین رزمایش مواسات خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم گفت: از زمان صدور فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل قرارگاه مواسات تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در استان بین نیازمندان توزیع شده است.

آیت الله سید احمد علم الهدی افزود: امیدواریم تا سالگرد فرمان تشکیل قرارگاه، توزیع بسته‌ها به یک و نیم میلیون بسته برسد.

وی ادامه داد: قرارگاه مواسات که به فرمان رهبر معظم انقلاب تشکیل گردید سنت حسنه‌ای شد که جاری و ساری است و در آینده هم وجود خواهد داشت.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفان هم در ارتباط تصویری با این مراسم گفت: مردم در رزمایش مواسات انسجام،  همدلی و یکدلی خود را در ولایت محوری به منصه ظهور رساندند.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود: در دوره انقلاب، دفاع مقدس و امسال ملت ایران یکپارچگی و انسجام برجسته و بی نظیر خود را به منصه ظهور رساندند که امیدواریم این سنت حسنه استمرار یابد.

وی ادامه داد: همه این امور پیاده سازی یک نرم افزار از نظام علوی و عاشورایی جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی است و باید در گام دوم تلاش کنیم همه نرم افزارهای نظام علوی و عاشورایی پیاده شود.

فرمانده سازمان بسیج مستضعفان گفت: خراسان رضوی در ارتباط با با کمک مومنانه، برجسته عمل کرد. امیدواریم در سال آتی هم این سنت‌های حسنه استمرار یابد و سایر سنتهای حسنه نیز پیاده شود.

پنجمین مرحله رزمایش مواسات خراسان رضوی در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) منطقه طبرسی مشهد برگزار شد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.