۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 744563

دو گل سپاهان در یک دیدار حساس و تماشایی باعث شد آنها با تفاضل گل بهتر به صدر جدول بروند و سال ۹۹ را با خاطره‌ای خوش به پایان ببرند.

سپاهان تراکتور را برد و به صدر رفت

قدس آنلاین: سپاهان در یک بازی زیبا و پر برخورد، تراکتور را مغلوب کرد و به صدر جدول رفت.

 در دقیقه 19 بازی احسان حاج صفی که به تازگی از تراکتور به سپاهان پیوسته، پایه گذار شکست تیم سابقش شد. ارسال این بازیکن با ضربه سر دقیق سجاد شهباززاده به گل اول بازی و گل شانزدهم این بازیکن در لیگ بیستم تبدیل شد. محمدرضا اخباری هیچ واکنشی روی این توپ نداشت.

در نیمه دوم و پس از اینکه تراکتور 10 نفره شد، آنها فرصت ایجاد تساوی را در بازی داشتند ولی پیام نیازمند ضربه پنالتی را گرفت و چند دقیقه بعدتر یاسین سلمانی بازیکن تعویضی محرم نویدکیا گل دوم بازی را با یک شوت زیبا وارد دروازه تراکتور کرد تا با ایجاد تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، جشن پایان سال سپاهانی ها کامل شده باشد.

در این بازی پیام نیازمند پنالتی ای که امید نورافکن به سادگی تقدیم تراکتوری ها کرده بود را مهار کرد تا برای اولین مرتبه در جمع طلایی پوشان موفق به انجام این مهم شده باشد.

رسول خطیبی که پس از اخراج اکبر ایمانی به شدت نسبت به تصمیم داور مسابقه اعتراض داشت، در لحظه اخراج هافبک تیمش کارت زرد اول را گرفت و در وقت های اضافی هم کارت زرد دوم را گرفت تا از زمین مسابقه اخراج شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.