معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی از آغاز به کار ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد در ایام نوروز خبرداد.

آغاز به کار ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد

به گزارش قدس آنلاین، نرگس شالچیان معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اشاره به آغاز به کار ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی مشهد، گفت: ایستگاه‌های استقبال از زائر در مبادی ورودی شهر از محورهای نیشابور و قوچان و همچنین ایستگاه‌های استقبال در راه‌آهن و پایانه مسافربری امام رضا (ع) از ۲۹ اسفندماه فعال‌شده اند و تا ۱۵ فروردین‌ماه به زائران و مجاوران مشهد خدمت‌رسانی خواهند کرد.
او افزود: همه‌ساله در ایام نوروز زائران و مسافران زیادی به مشهد سفر می‌کنند و معاونت گردشگری و زیارت بنا به رسالت خود با همکاری مناطق شهرداری اقدام به راه‌اندازی ایستگاه‌های استقبال از زائرین کرده است.
معاون گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: اولین خدماتی که به زائرین در بدو ورود به مشهد داده می‌شود تاثیر بسزایی در تصویر ذهنی زائران از شهر و میزبانی مشهدی‌ها دارد، بنابراین سعی شده در این ایستگاه‌ها فضاسازی مناسب و خدمات شایسته و مطلوبی پیش‌بینی شود.
شالچیان بیان کرد: امسال با توجه به شرایط کرونا خدمات پذیرایی و اسکان لغو شده و خدمات بهداشتی و سلامت جایگزین شده است. همچنین در این راستا راهنمای زائر و توزیع محصولات اطلاع‌رسانی، غربالگری و تست سلامت، رادیو نمایشگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و مراسم آیینی خوش‌آمد گویی بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این ایستگاه‌ها خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.