فرمانده ناجا درباره برخورد با سایت‌های قمار و شرط‌بندی و استرداد مجرمان متواری به کشور گفت: در سال ۹۹ اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته و حتماً این روند ادامه خواهد داشت.

برخورد با سایت‌های قمار و شرط‌بندی در دستورکار/ استرداد مجرمان متواری به کشور ادامه دارد

قدس آنلاین: سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه اجرای رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیرویا انتظامی خود را موظف به اجرای دستورالعملهای ستاد ملی مقابله با کرونا می‌داند، در همین راستا جلسات متعددی با مسئوولان داشته و همکاران بنده برای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا کاملاً آماده هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به این مطلب که براساس‌ ابلاغ صورت گرفته، در شهرهایی که ممنوعیت و محدودیت تردد وجود دارد، پلیس متخلفان را اعمال قانون خواهند کرد ضمن توصیه به هموطنان برای عدم سفر به شهرهای دارای ممنوعیت تردد اظهار داشت: استانداران در هر استان اگر مورد خاصی را ضروری دانستند، با هماهنگی وزارت کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا می‌توانند محدودیتهای خود را ارتقاء دهند و ما نیز در خدمت آنها هستیم.

وی در خصوص اولویت اقدامات ناجا در سال 1400 اعلام کرد: بر اساس نیازمندی که امروز در جامعه حس می‌کنیم، همچنان در کنار کادر درمان خواهیم ماند و دستورالعلمهای ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا خواهیم کرد همچنین مانند سال 99، در بحث انضباط‌بخشی در جامعه، ارتقاء امنیت، افزایش توان در مرزها، راهنمایی و رانندگی و پلیس‌های تخصصی، برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در سال 1400، از فناوری‌های روز و تجهیزات موجود برای اجرای ماموریتهای پلیس استفاده خواهیم کرد همچنین در بحث هوشمندسازی پلیس تا پایان سال 1400 امیدواریم به مرحله خوبی برسانیم و پیش‌بینی می‌کنیم برنامه‌های مدنظر را تا پایان سال 1400 اجرا کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی درباره برخورد با سایتهای شرط‌بندی و قمار و استرداد مجرمان متواری شده به کشور اظهار داشت: در این رابطه در سال 99 اقدامات خوبی صورت گرفت و با همکاری خوبی پلیس بین‌الملل ایران با پلیس بین‌الملل دیگر کشورها، بسیاری از مجرمان متواری شده به کشور استرداد پیدا کردند و حتماً این روند ادامه خواهد داشت؛ همچنین در سال 99، با اراذل و اوباش و افرادی که باعث بی‌نظمی در کشور شده و به حقوق مردم تجاوز می‌کردند، برخورد کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای قاچاق ‌تلفنهای همراه سرقتی که به سایر کشورها اقدامی صورت گرفته یا نه؛ گفت: همکاری بین پلیس و وزارت ارتباطات صورت گرفته، امیدواریم موثر باشد البته نتایج آن را در آینده اعلام می‌کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.