رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را فرمان عملیات برای مجلس یازدهم دانست و گفت: کمیسیون اصل ۹۰ با رویکرد نظارتی در راستای شعار سال ۱۴۰۰ اقدام خواهد کرد.

«پشتیبانی و مانع زدایی از تولید»فرمان عملیات برای مجلس یازدهم است

به گزارش قدس آنلاین حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  در خصوص شعار سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» گفت: رهبر انقلاب به عنوان دیده بان با تجربه نظام اسلامی تمامی اطلاعات دستگاه‌های مختلف را دریافت کرده و شعار سال را به عنوان راهکاری برای حل مشکلات کشور اعلام می‌کنند. این موضوع نباید در قالب یک شعار باقی بماند.

نماینده مردم مشهد گفت: شرایط ما مثل حضور در یک بازی شطرنج است، کسی که این بازی را رصد می‌کند و تصمیم می‌گیرد، برای دستیابی به اهداف خود باید جابجایی مهره داشته باشد و حرکت جدیدی را انجام دهد تا به مقصود خود یعنی پیشرفت و توسعه نظام دست یابد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: شعارهای سال در واقع اولویت‌هایی هستند که باید در بدنه اجرایی مورد توجه قرار گیرند تا مشکلات کشور حل شود. طی یک دهه گذشته شعار سال موضوعات اقتصادی بوده است.

وی با تأکید بر لزوم حمایت از تولید برای حل مشکلات اقتصادی گفت: بخش خصوصی سرمایه و جان خود را در مسیر تولید قرار داده و دولت وظیفه حمایت از آن را دارد. رهبری انقلاب نیز بر لزوم پشتیبانی و حمایت از تولید تأکید دارند.

پژمانفر افزود: کمیسیون اصل ۹۰ با رویکرد نظارتی در راستای پشتیبانی و مانع زدایی برای جهش تولید اقدام خواهد کرد. مردم باید احساس کنند پیام سال ۱۴۰۰ در مجلس انقلابی عمل می‌شود و شعار سال، فرمان عملیات برای مجلس یازدهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.