معاون اول رئیس جمهور مهمترین مسئله کشور را تولید دانست و گفت: دولت برای تحقق شعار سال با تمام ظرفیت پای کار است.

جهانگیری در یاسوج: دولت برای تحقق شعار سال با تمام ظرفیت پای کار است

قدس آنلاین؛ اسحاق جهانگیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دولت بعد از زلزله شهرستان دنا مصوبه‌ای برای بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان به تصویب رساند تا مشکلات مردم در این منطقه کمتر شود.

وی تاکید کرد: سال ۹۹ برای همه مردم سخت بود و فشار تحریم و کرونا معیشت مردم را به سختی گرفتار کرد  و مردم نگرانی‌ها داشتند.

جهانگیری بیان کرد: می‌خواستم روز نخست سال جدید به استان کهگیلویه و بویراحمد بیایم تا بازدیدی از پیشرفت کار داشته باشیم اما بنا به دلایلی به امروز موکول شد و پایان امروز جلسه‌ای در رابطه با زلزله خواهیم داشت.


وی بیان کرد: از طرف دولت اعلام می‌کنم از این لحظه تا کامل شدن خانه‌های مردم زلزله‌زده آنها را تنها نخواهیم گذاشت.

جهانگیری ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد استان دارای پتانسیل بالایی است و شرایط مطلوبی برای توسعه دارد که امروز در زمینه مسائل زیربنایی صحبت خواهیم کرد و امیدوارم موانع پیش روی توسعه این منطقه از کشور برطرف شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره با نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری گفت: دولت با تمام ظرفیت پای کار بوده تا این شعار محقق شود و مهمترین مسئله کشور تولید در بخش‌های مختلف است.

جهانگیری افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های نفت خیز کشور محسوب می‌شود و دارای بزرگترین میادین نفتی است و ظرفیت بزرگی برای پیشرفت و توسعه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.