مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پلمب ۲۰ واحد متخلف خبر داد و گفت: در دو روز اول سال دو هزار و ۴۰۰ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی انجام شده است.

پلمب ۲۰ واحد متخلف در مشهد طی دو روز اول سال

به گزارش قدس آنلاین، علی اصغر حسنی با بیان اینکه همزمان با تعطیلات نوروزی، نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی با شدت بیشتری انجام می‌شود، اظهار کرد: در دو روز اول سال ۵۹۷ مورد بازدید از اماکن عمومی و یک هزار و ۹۳۲ مورد از مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام و ۲۰ واحد متخلف نیز پلمب شد.

مدیر سلامت و محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل کشوری بازدید از اماکن اقامتی به صورت فعال در مشهد انجام می‌شود، بیان کرد: همچنین مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، رستوران‌ها، قنادی‌ها، هایپر مارکت و سوپر مارکت‌ها از جمله اماکنی است که مورد بازدید قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در قالب بازدیدها یک هزار و ۸۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف کشف و جمع‌آوری شد، تصریح کرد: همچنین در این مدت از ۲۴۵ نانوایی بازدید شد که بر اساس آن ۲۲ اخطار صادر و ۳۲ نانوایی نیز به دادگاه معرفی شدند.

حسنی گفت: آزمایشگاه آب در سطح شهرستان‌های تابعه فعال است و روزانه نمونه‌برداری انجام می‌شود.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.