بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۱۹ کلاهبردار حرفه ای با ۲۱ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

دستگیری کلاهبرداران ۲۱ میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت عنوان فروش ملک، خودرو، جعل امضا، جعل سند و ... از آنان کلاهبرداری کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان با تلاش مستمر و بی وقفه موفق شدند متهمان را شناسایی کنند ،افزود: در چند عملیات غافلگیرانه ۱۹ نفر کلاهبردار حرفه ای دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۱ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: در این رابطه ۲۰ نفر شاکی نیز شناسایی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.