۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۴
کد خبر: 744981

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت: چهارشنبه آخر سال مانند سال ۹۷ و ۹۸ هیچ حادثه و عملیات خاصی نداشتیم و از نظر ما بدون حادثه طی شد.

چهارشنبه‌سوری بدون آتش‌سوزی طی شد

قدس آنلاین؛ محسن گلابی امروز در گفت‌وگویی با بیان تبریک سال جدید به مردم اظهار داشت: چهارشنبه آخر سال مانند سال ۹۷ و ۹۸ هیچ حادثه و عملیات خاصی نداشتیم و از نظر ما بدون حادثه طی شد و از ابتدای سال نیز حادثه ویژه‌ای رخ نداده و آنچه که اتفاق افتاده حوداث معمول بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان تاکید کرد: خواهش ما از شهروندان و هم‌وطنان و به‌خصوص جوانان این است که هنگام رانندگی به سرعت و علائم توجه و دقت لازم را داشته باشند؛ درست است که تا به الآن حادثه‌ای نداشته‌ایم ولی هر لحظه ممکن است حوادث بدی رخ بدهد؛ در همین راستا از مردم می‌خواهیم شادی این ایام را به تلخی تبدیل نکنند و همچنین مراقب فرزندان خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بعدی این است که در این مدت که مردم برای تفریح به کوه صفه مراجعه می‌کنند حتما از مسیرهای ایمن‌سازی شده عبور کنند و از مسیرهای غیر استاندارد استفاده نکنند چون امکان رخ دادن حادثه وجود دارد و همچنین به توصیه نیروهای مستقر در آن مکان گوش دهند.

گلابی اعلام کرد: از دو ماه قبل تعداد مقرهای در سطح شهر را افزایش دادیم و در حال حاضر در حدود ۲۰ الی ۵۰ نقطه از شهر نیرو داریم تا در صورت بروز حادثه زمان رسیدن به حادثه سریع‌تر شود؛ همکارانم مثل همیشه آمادگی کامل دارند و خواهشمندم با آن‌ها همکاری صورت بگیرد و در خیابان‌ها نیز مردم مسیرها را برایشان باز کنند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اصفهان در انتها بیان داشت: اگر مردم در صورت بروز حادثه با ستاد فرماندهی تماس بگیرند راهنمایی کامل می‌شوند و  ۱۲۵ شماره تلفن امدادگران ماست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • silent ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    لطفا این چهارشنبه سوری رو یا فرهنگ سازی کنید یا منسوخ. بیشتر شبیه جنگ جهانیه. بیخود مردم رو محدود و منابع کشور رو مصرف میکنه