شیراز-مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: موضوع تعطیلی این مجموعه جهانی به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا که در فضای مجازی منعکس شده صحت ندارد.

تعطیلی این مکان صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین،حمید فدایی عنوان کرد: درخواست هایی در شهرستان مرودشت پیرامون تعطیلی این مجموعه مطرح شد که بصورت شفاهی بود و در پی آن موضوع به مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان فارس اطلاع داده شد و وی نیز در این باره با وزیر میراث فرهنگی مساله را در میان گذاشت.

وی ادامه داد: براساس استعلامی که از وزیر میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در این باره گرفته شد وی اعلام کرد که تعطیلی مجموعه تخت جمشید منتفی است زیرا ستاد ملی کرونا در این باره مصوبه ای ندارد.

وی اضافه کرد: درباره تعطیلی مجموعه جهانی تخت جمشید با استاندار فارس نیز رایزنی شده که وی نیز اعلام کرده که تعطیلی این مجموعه در حال حاضر امکان پذیر نیست.

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید گفت: اگر پیشنهادی در شهرستان مرودشت درباره تعطیلی مجموعه جهانی تخت جمشید مطرح باشد باید این موضوع نخست با اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان فارس اطلاع داده شود و این نهاد درباره این موضوع بررسی های لازم را انجام دهد و درباره آن تصمیم گیری کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.