مدیر مرکز جامع مشاوره و روانشناسی آستان قدس رضوی از استقرار ۴ پایگاه مشاوره و روانشناسی در حرم مطهر رضوی در ایام نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

استقرار ۴ پایگاه مشاوره و روانشناسی در حرم مطهر رضوی در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین،دکتر رضا آذریان با اعلام این خبر گفت: در ایام نوروز زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی از خدمات مشاوره و روانشناسی در بارگاه منور امام رضا(ع) بهره مند می شوند.
وی تصریح کرد: در این ایام علاوه بر کلینیک های تخصصی مشاوره و روانشناسی باب الهادی(ع) و غدیر، ۴ پایگاه مشاوره نیز در صحن های مختلف حرم مطهر رضوی مستقر شدند.
مدیر مرکز جامع مشاوره و روانشناسی آستان مقدس رضوی افزود: این پایگاه های از ۲۸ اسفند تا پانزدهم فروردین در چهار مکان از جمله ایوان شمالی صحن قدس، بست شیخ طوسی، بست شیخ حر عاملی و بست شیخ بهایی حرم مطهر رضوی مستقر هستند.
وی ابراز کرد: ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی در این پایگاه ها در دو نوبت صبح(از ساعت ۹ الی ۱۱) و بعد از ظهر (از ساعت ۱۲ الی ۱۶) انجام می شود.
آذریان افزود: در این پایگاه ها مشاوره هایی در زمینه خانواده، تربیت فرزند، حل اختلاف زوجین و یا هر موضوعی که زائر نیاز به دریافت مشاوره داشته باشد، به صورت مختصر و در حد راهنمایی کلی ارائه می شود و چنانچه مراجع نیاز به دریافت مشاوره بیشتر داشته باشد به یکی از کلینیک های تخصصی حرم مطهر و یا غدیر ارجاع داده می شود.
وی یادآور شد: در ایام نوروز همچنین کلینیک های تخصصی مشاوره و روانشناسی آستان مهر رضوی(واحد حرم) واقع در باب الهادی(ع) و (واحد غدیر) واقع در طبقه فوقانی بازار غدیر نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آماده خدمت رسانی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت رضا(ع) هستند.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.