۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 745018

رسانه‌های ایتالیایی از فرصت محدود باشگاه یوونتوس به سرمربی این تیم برای احیای بانوی پیر و انتخاب ۳ گزینه برای جانشینی او خبر داده‌اند.

«پیرلو» به در خروجی یوونتوس نزدیک شده است

قدس آنلاین:  نتایج و ناکامی‌های اخیر یوونتوس، به شدت سرمربی این تیم آندره‌آ پیرلو را تحت فشار قرار داده است. با وجود تأکید مدیر ورزشی تیم بر ابقای پیرلو، تداوم نتایج ضعیف اخیر - نتایجی که منجر به حذف زودهنگام یوونتوس از لیگ قهرمانان و فاصله ۱۰ امتیازی‌اش با صدر جدول سری A در فاصله ۱۰ هفته به پایان لیگ شده است - تغییر در کادر فنی این تیم را محتمل می‌سازد.

نشریه توتواسپورت چاپ تورین مدعی شد که باشگاه یوونتوس به هافبک سابقش هشدار داده اگر می‌خواهد شغل خود را حفظ کند، باید فوراً وضعیت تیم را تغییر دهد. در همین حال سایت کالچومرکاتو هم نوشته که یوونتوس صرفاً به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اکتفا نخواهد کرد. این در حالی است که ۱۰ هفته دیگر به پایان فصل جاری سری A باقی مانده که البته یوونتوس یک بازی معوقه هم دارد. در این بین ۴ بازی یووه برابر رقبای مستقیمش در کورس قهرمانی است. اولین آنها بازی معوقه هفته سوم مقابل ناپولی در تورین است که روز هفتم آوریل برگزار می‌شود یعنی سه روز بعد از دربی تورین که اولین بازی پس از بازی‌های ملی است. مردان پیرلو سپس در تاریخ ۱۸ آوریل به خانه آتالانتا خواهند رفت و بعد از آن هم در روزهای نهم و شانزدهم می در خانه به ترتیب میزبان میلان و اینتر خواهند بود. ۱۹ می نیز راه راه پوشان تورین در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف آتالانتا می‌روند.

این مسابقات همان ۵ بازی حیاتی هستند که رسانه‌های ایتالیایی از آنها ضرب‌الاجل یوونتوس به پیرلو برای تغییر وضعیت تیم یاد کرده‌اند که اگر در آنها چنین اتفاقی رخ ندهد باید انتظار برکناری او را داشت. طبق گزارش نشریه رپوبلیکا، یوونتوس در حال حاضر از بودجه کافی برای استخدام سرمربیانی مانند یورگن کلوپ یا پپ گواردیولا برخوردار نیست. از این رو جان‌پیرو گاسپرینی سرمربی حال حاضر آتالانتا، سیمونه اینزاگی و لوچانو اسپالتی سه گزینه محتمل این تیم برای جانشینی پیرلو به شمار می‌روند. یوونتوس در حال حاضر خیال اخراج پیرلو را ندارد اما اگر وضعیت این تیم تغییر نکند آن وقت ناگزیر به برکنار کردن هافبک سابق خود خواهد شد و تا پایان فصل سکان هدایت تیم را به دستیار او ایگور تودور می‌سپارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.