عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش مالیات واحدهای تولیدی فعال از ۲۵ به ۲۰ درصد یکی از گام‌های مجلس در راستای تحقق شعار سال است.

کاهش مالیات تولید، گام مجلس برای تحقق شعار سال است

به گزارش قدس آنلاین،  بهروز محبی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: مجلس برای کمک به تولید کنندگان اقدامات جدی را در دستور کار قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه موانع پیش روی تولید پذیرفتنی نیست، تصریح کرد: نمایندگان مجلس به حکمت و فوریت شعار سال پی برده اند و ضرورت عملی ساختن آنرا بیش از دیگر مسوولان احساس کرده اند.

نماینده شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی موانع جدی در مسیر تولید، قوانین دست و پاگیر و کمبود برخی زیرساخت‌ها است که برای تحقق شعار سال باید بوروکراسی اداری تسهیل شود.

محبی ادامه داد: در سالهای گذشته ستادی برای تسهیل و رفع موانع تولید در مراکز استانها فعال شده بود اما همچنان موانع زیادی در مسیر تولید وجود دارد و گام هایی اساسی باید در این حوزه برداشته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مجلس برای تسریع در عملیاتی شدن شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها،  علاوه بر حذف مجوزهای غیرضروری در مسیر تولید، تسهیل در صدور ارائه مجوزها را در دستور کار خود قرار می دهد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.