رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری بابرکت است و آثار خوبی در کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد.

حضور اثر گذار آستان قدس رضوی در عرصه خدمات اجتماعی

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی بختیاری با اشاره به رسالت‌های اجتماعی آستان قدس رضوی اظهار داشت: عشق و علاقه زایدالوصفی از سوی مردم نسبت به علی بن موسی الرضا(ع) وجود دارد و نام مبارک ایشان، خود یک نوع درمان برای مسائل اجتماعی محسوب می‌شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بیان کرد: این مسئله را در تجربه و به عینه نیز شاهد بودیم، برای مثال همه ساله در دهه کرامت شاهد هستیم که برنامه‌های زیرسایه خورشید با شور و استقبال بالایی برگزار می‌شود و هیئت‌های خدام آستان قدس رضوی در سایر کشورها و استانها و مراکز عمومی همچون بیمارستان‌ها و زندان‌ها حاضر می‌شوند که با اشتیاق و استقبال مردم روبرو می شوند و این بیانگر اهمیت حضور اجتماعی آستان قدس است.
بختیاری افزود: همچنین حضور آستان قدس رضوی در هنگامه حوادث اجتماعی و طبیعی، برای مردمان آسیب دیده ملجاء امید و آرامبخش است.
قائم مقام اسبق تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: بنابراین با این رویکرد، حضور آستان قدس در مصائبی همچون زلزله و سیل و رسیدگی به نیازمندان و اشتغال‌زایی، حضوری ارزشی و بابرکت است.
وی عنوان کرد: در مجموع باید گفت با توجه به حکم مقام معظم رهبری، حضور آستان قدس رضوی در عرصه اجتماعی، حضوری با برکت است و آثار خوبی در کشور و حتی عرصه بین‌المللی دارد زیرا برخی برنامه‌های آستان قدس همچون زیر سایه خورشید مخاطبانی بین‌المللی در ۳۶ کشور جهان دارد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.