معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی گفت: با کشتار مرغ مورد نیاز بازار استان در روزهای تعطیل، تلاش شد شهروندان در ایام نوروز با مشکل تامین این فراورده پروتئینی مواجه نشوند.

مرغ مورد نیاز بازار خراسان رضوی در روزهای تعطیل تامین شد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اشرفی اظهار داشت: در کنار توزیع مرغ منجمد، با همکاری چند کشتارگاه استان در روزهای گذشته، علیرغم تعطیلی این واحدها، کشتار مرغ گرم انجام و برای تامین نیاز بازار تلاش شد.

وی با بیان اینکه شب گذشته ۳۸۰ تن گوشت مرغ کشتار روز وارد بازار شده است، افزود: ۲۰۰ تن از این میزان در کلانشهر مشهد توزیع شده است.

معاون استاندار خراسان رضوی با اشاره به تشدید نظارتها و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گوشت مرغ گفت: علاوه بر این توزیع مرغ در سامانه "رصد" نیز انجام می‌شود و با توجه به آغاز به کار کلیه کشتارگاههای استان ظرف یکی دو روز آینده امیدواریم در روزهای آتی شاهد کاهش التهاب موجود در بازار این کالا باشیم.

اشرفی افزود: از اواسط اسفندماه گذشته روزانه ۱۳۰ تن مرغ منجمد در بازار مشهد توزیع شده است تا بخشی از نیاز شهروندان به این کالا را تامین کند.

وی با بیان اینکه بخشی از التهاب موجود در بازار مرغ گرم از بازار کشور به ما می‌رسد، گفت: در این رابطه تابعی از کشور هستیم اما سعی داریم مشکلات با مدیریت بیشتر و هدفمند به مراتب از کشور کمتر باشد.

این مسوول گفت: در این راستا کارگروه تنظیم بازار استان چابک شده است و مرتب تشکیل جلسه دارد و به همین دلیل مرخصی کلیه اعضای ستاد تنظیم بازار استان لغو شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعه‌بندی مرغ بین ۲۵ تا ۳۰ درصد مجاز است، افزود: با همه تخلفات در زمینه توزیع مرغ به شدت برخورد می شود.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.