۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 745138

در کنار فعالیت‌هایی که با هدف ارتقای توان و آمادگی نیروهای ارتش انجام می‌گیرد، بصیرت افزایی، تقویت اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی و تمامی برنامه‌های فرهنگی ارتش حول محور قرآن کریم صورت می‌گیرد.

قرآن، محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی ارتش

به گزارش قدس آنلاین، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از پاسگاه‌های مرزی ارتش مستقر در مرزهای مشترک ایران و افغانستان گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتشی فرهنگی است که با ارتش‌های سایر کشورها تفاوت داشته و این به همه جهانیان ثابت شده است.

 

حجت الاسلام عباس محمدحسنی افزود:امروز اقتدار و سربلندی نیروهای مسلح ایران اسلامی به همه دنیا ثابت شده و هیچ کشوری به خود اجازه نمی‌دهد در مسائل و امور کشور ما دخالت کند و این در حالی است که برخی کشورهای منطقه زیر سلطه کشورهای زورگو قرار دارند.

 

وی ادامه داد: امروز ارتش جمهوری اسلامی تنها به کشور ایران تعلق ندارد بلکه متعلق به تمامی ملت‌های مستضعف است و هر کجا که، ولی امر مسلمین مصلحت بدانند باصلابت و قدرت حضور می‌یابد و این نشان از آمادگی تمام و ولایی بودن ارتش و فرماندهان و کارکنان این نیرو دارد.

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی در بین نیروهای کادر، سربازان وظیفه و خانواده‌های ارتشی اشاره کرد و گفت: بسیاری از فعالت‌های فرهنگی از جمله کلاس‌های قرآنی در رشته‌های مختلف، دوره‌های بصیرت، سبک زندگی اسلامی، حلقه‌های محبت و معرفت، مسابقات قرآنی، فرهنگی و آگاه سازی سیاسی در طول سال در بین جامعه هدف برگزار می‌شود که بازخورد مثبتی در روحیات آن‌ها داشته است.

 

محمدحسنی با اشاره به استقبال بسیار خوب از طرف خانواده‌های کارکنان از برنامه‌های فرهنگی و عقیدتی و سیاسی افزود: یکی از از برکات این برنامه‌ها این بوده است که هر سه شنبه هفت هزار کلاس قرآن در بین نیروهای ارتش در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.