جمعی از جوانان و نوجوانان نخبه سراسر کشور با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کردند.

نشست صمیمی جوانان نخبه سراسر کشور با تولیت آستان قدس رضوی

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی مختاری، مدیرعامل مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی در گردهمایی جوانان و نوجوانان مخاطب طرح آموزشی «بی‌نهایت» این مؤسسه که با حضور تولیت آستان قدس رضوی در محل اردوگاه آسمان هشتم برگزار شد، گفت: از حدود سه سال قبل، مؤسسه جوانان بنیاد کرامت رضوی در راستای نقش‌ آفرینی موثرتر، تغییراتی در رویکرد خود ایجاد و تربیت جوان مومن انقلابی را به عنوان هدف مهم خود تعیین کرد.

مجتبی مختاری افزود: با توجه به اینکه بهترین گروه مخاطب با اثرپذیری بالا، قشر جوان و نوجوان است، بر همین اساس در راستای تحقق اهداف موسسه، محتوای آموزشی بر مبنای معارف ناب تشیع آماده شد تا با برگزاری دوره‌هایی به نام «هفت روز در بهشت» در مشهد مقدس و به میزبانی آستان قدس، در اختیار نوجوانان نخبه سراسر کشور قرار بگیرد.

گسترش طرح بر پایه آموزش مجازی

وی اظهار کرد: در دیدار شهریور ۹۸ دست‌اندارکاران و مدیران مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با رهبر معظم انقلاب، ایشان علاوه بر تأیید محتوای تدوین شده، بر لزوم گسترش آن تأکید کردند. به همین دلیل، برای پاسخ به این مطالبه، محتوای آماده شده در قالب سامانه آموزش مجازی و با نام دوره «بی‌نهایت» در سطح کشور ارائه شد که مورد استقبال بی‌نظیر جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

مختاری اظهار کرد: خوشبختانه طی سه سال گذشته، گروه‌های مختلفی از جوانان و نوجوان سراسر کشور از این محتوا بهره مند شده اند و در حال حاضر نیز تلاش می‌کنیم طی نشست‌هایی با نخبگان جوان، اهداف و اثرگذاری این طرح را گسترش دهیم.

وی افزود: امروز تعدادی از هزاران جوان و نوجوانی که با این محتوا آشنا شده‌ اند، به کادر آموزشی این مؤسسه افزوده شدند و با ارائه نظرات و پیشنهادات خود برای ارتقای کیفیت طرح تلاش خواهند کرد.

در این نشست، تعدادی از دانشجویان نخبه رشته‌های مختلف دانشگاهی و حوزوی به نمایندگی از جامعه هدف دوره‌های «بی‌نهایت»، در گفتگوی مستقیم با تولیت آستان قدس، دغدغه‌ها و نقطه‌نظرات خود را برای رفع کمبودها و اجرای دقیق‌تر آن مطرح کردند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.