رئیس جمهور گفت: نعمت خدادادی گاز می‌تواند میان کشورهای شرق و غرب پیوند برقرار و همچنین درآمد بسیار خوبی نیز برای کشور ایجاد کند.

روحانی: نعمت خدادادی گاز می‌تواند میان کشورهای شرق و غرب پیوند برقرار کند

قدس آنلاین؛ حجت الاسلام حسن روحانی عصر امروز در ارتباط تصویری با مراکز خدمات و تولید انرژی وزارت‌خانه‌های نیرو و نفت، گفت: شرکت ملی گاز ایران در هفت سال و نیم گذشته کار بزرگی انجام داده است.

وی بیان کرد: مردم باید قدردان نعمت خدادادی وجود گاز طبیعی در کشور و همچنین فرزندانی باشند که گاز را از عمق زمین استخراج، پالایش، پمپاژ و به درب منازل و مراکز صنعتی می‌رسانند.

رئیس جمهور تصریح کرد: در این دولت توانستیم گاز را به سیستان و بلوچستان برسانیم در حالی که قبلاً مردم این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند نبودند.

روحانی با اشاره به افزایش ۶ درصدی تولید گاز شیرین در یک سال اخیر، گفت: روزانه بیش از یک میلیارد متر مکعب گاز تولید می‌کنیم و اگر در مصرف ۳۰ درصد آن صرفه جویی کنیم، با اندکی برنامه‌ریزی می‌توانیم صد میلیارد متر مکعب در سال گاز صادر کنیم.

وی تاکید کرد: نعمت خدادادی گاز می‌تواند میان کشورهای شرق و غرب پیوند برقرار و همچنین درآمد بسیار خوبی نیز برای کشور ایجاد کند.

رئیس جمهور با بیان اینکه استفاده از منابع گازی عامل محیط زیستی سالم است، گفت: استفاده از گاز طبیعی منجر به این می‌شود که نیروگاه‌ها از گاز استفاده کنند و هوای سالم‌تری داشته باشیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.