رییس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: بر خلاف برخی شایعات کذب و بی‌اساس هم‌اینک هیچ مشکلی در زمینه تامین و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی‌های این شهرستان وجود ندارد.

شایعات پیرامون آرد نانوایی‌های سبزوار تکذیب شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی فاضلی‌نیا افزود: اخیرا مطالبی مبنی بر کمبود سهمیه آرد در برخی نانوایی‌های سبزوار در فضای مجازی منتشر شده لذا لازم است با توجه به اهمیت موضوع و همچنین جهت تنویر افکار عمومی، بی‌اساس بودن این مطالب مورد تاکید قرار گیرد.

وی ادامه داد: نه تنها کمبود آرد و گندم در سطح این منطقه وجود ندارد بلکه سهمیه آرد اختصاصی به شهرستان سبزوار افزایش هم یافته است.

رییس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: حجم سهیمه آرد نانوایی‌ها در منطقه سبزوار ظرف در اسفند ماه گذشته و فروردین ماه جاری به میزان ۲۵ تن بیشتر شده است.

وی همچنین یکی از دلایل ازدحام در مقابل برخی نانوایی‌های سبزوار را حضور مسافران و گردشگران نوروزی و همچنین افزایش تعطیلات نوروزی واحدهای نانوایی‌ از سه به چهار روز از سوی اتحادیه نانوایان اعلام و تاکید کرد: شایعات پیرامون کمبود آرد و نان کاملا غیرواقعی و تلاشی مشکوک برای ایجاد نوعی جو روانی است که شهروندان نباید به آن توجه کنند.

فاضلی‌نیا افزود: هم‌اینک واحدهای نانوایی در سطح این شهرستان به هیچوجه کمبود آرد ندارند زیرا  حجم ذخیره موجود گندم در سیلوهای منطقه چندین ماه نیاز شهروندان سبزواری را تامین کرده است.

وی ادامه داد: پارسال ۹۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان در سطح شش شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی خریداری شد.

رییس شرکت غله و خدمات بازرگانی سبزوار گفت: سالانه افزون بر ۴۵ هزار تن گندم به منظور تولید آرد از سیلو و دیگر مراکز ذخیره‌سازی به دو کارخانه آرد این شهرستان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: کیفیت خوب گندم این منطقه باعث شده حتی کارخانه‌های آرد دیگر شهرستانهای خراسان رضوی متقاضی استفاده از محصول گندم کشتزارهای غرب این استان باشند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • انصاری ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    کمبود ارد نیست کمبود نظارت است کمبود مدیریت است.