کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود طی ساعات آینده با افزایش سرعت وزش باد همراه با بروز پدیده گرد و خاک کیفیت هوای استان کاهش یابد.

وزش باد و گرد و خاک کیفیت هوای خراسان رضوی را کاهش می‌دهد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی اثمری افزود: وزش باد به حدی پیش بینی شده است که ممکن است در برخی نواحی همراه با بروز خسارت باشد.

وی ادامه داد: دمای هوای خراسان رضوی در روز پنجشنبه رو به افزایش است و دمای هوای امروز مشهد نسبت به روز گذشته با افزایش چند درجه‌ای رو به رو خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به رصد تصاویر ماهواره‌ای امروز شاهد رشد ابر و بروز بارش پراکنده در شمال استان خراسان رضوی نیز خواهیم بود که بر اساس این رخداد از فردا به طور نسبی شاهد کاهش دمای هوا در استان هستیم به طوری که این کاهش دما از روز یکشنبه محسوس خواهد بود.

اثمری افزود:طی ۲۴ ساعت گذشته تربت حیدریه با ۱۰ درجه و سرخس با ۳۳ درجه بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بودند.

وی ادامه داد: طی این مدت دمای هوای شهر مشهد بین ۱۳ و ۲۷ درجه بالای صفر در نوسان بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت بیشترین میزان بارندگی با یک دهم میلیمتر از شهر کلات گزارش شد و سرعت وزش باد روز گذشته در بجستان به ۶۸ کیلومتر در ساعت رسید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.