بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان در برخی نواحی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت، رشد ابر و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در شمال استان پیش بینی می‌شود؛ همچنین روند افزایش دما امروز ادامه داشته و از روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای مشهد طی ۷۲ ساعت آینده

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در سطح استان در برخی نواحی وزش باد خیلی شدید همراه با گرد و خاک و احتمال بروز خسارت، رشد ابر و بارش‌های پراکنده به‌ویژه در شمال استان پیش بینی می‌شود.

این وضعیت تا اوایل هفته آینده با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ همچنین روند افزایش دما امروز ادامه داشته و از روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دما رخ خواهد داد به طوری که یکشنبه با ۱۵ درجه کاهش دما نسبت به امروز، دمای هوا به ۱۶ درجه سلسیوس می‌رسد.

گزارش وضع هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته

طی ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ۷ درجه سلسیوس خنکترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مقدس مشهد به ترتیب ۱۳و ۲۷ درجه سلسیوس بوده است. همچنین   بیشترین سرعت وزش باد از  بجستان  با  ۶۸کیلومتر بر ساعت  و از کلات نادر کمتر از ۰.۱ میلیمتر بارش گزارش شده است.

گفتنی است؛ روز گذشته نیز اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش سرعت وزش باد، افزایش ابرناکی و رگبار پراکنده در سطح استان هشدار سطح نارنجی داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.