به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی کرسی های تلاوت رضوی در جوار عترت با حضور قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم به صورت مجازی در حال برگزاری است.

برپایی «کرسی های تلاوت رضوی» در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید مسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: به همت این مرکز ویژه برنامه های قرآنی متنوعی تدارک دیده شده است که در صحن و سرای ملکوتی امام هشتم(ع) و از طریق فضای مجازی برگزار می شود که برپایی «کرسی های تلاوت رضوی»یکی از این برنامه هاست.

وی افزود: این کرسی ها با هدف نهادینه کردن کلام الله مجید در بین مردم و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و به منظور بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از فعالیت‌های قرآنی و ایجاد زمینه برای تدبر در آیات نورانی این کتاب آسمانی طراحی شده است و هر شب با حضور چهره های شاخص قرآنی همچون حاج محمد جواد پناهی، امید حسین نژاد، محمد رضا شفیع مومن، حامد شاکرنژاد و ... با محوریت مساجد و مراکز فرهنگی اجرا می شود و به صورت زنده از شبکه امام رضا(ع) پخش می شود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه کرسی‌های تلاوت رضوی از طریق صفحات مجازی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی نیز پخش می شود، گفت: همچنین به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی کرسی های تلاوت رضوی در نقاط مختلف کشور برگزار می شود که در آن قاریان مختلف به تلاوت می پردازند.

وی افزود: این برنامه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از طریق پیج های آستان قدس رضوی به نشانی www_aqr_ir در اینستاگرام و به نشانی www.aparat.ir/aqr_ir در آپارات نیز پخش می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.