کاشان - فرماندار اردستان گفت: زنگ خطر موج چهارم کرونا در این شهرستان بر پایه شواهد مطرح شده‌ از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صدا در آمد.

زنگ خطر موج چهارم کرونا در اردستان به صدا در آمد

به گزارش قدس آنلاین؛ فرماندار اردستان گفت: زنگ خطر موج چهارم کرونا در این شهرستان بر پایه شواهد مطرح شده‌ از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به صدا در آمد.

 حمیدرضا تاملی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه‌ به سفرهای نوروزی هموطنان ساکن در شهرهایی از جمله تهران، قم و اصفهان به منطقه و تغییر رنگ‌بندی تعدادی از شهرهای استان از زرد به نارنجی این نگرانی وجود دارد که در روزهای آینده شمار آزمایش‌های مثبت کرونا در اردستان بیشتر شود.

وی ادامه داد: بر پایه آمار اعلامی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در ۲۴ ساعت گذشته، از مجموع ۶ کرونایی شناسایی شده در این شهرستان چهار نفر افرادی هستند که از خارج اردستان به عنوان مهمان به منطقه وارد شدند و همین موضوع عامل دیگری است که نگرانی ها را از افزایش ویروس کرونا در شهرستان بیشتر می‌کند.

تاملی اظهار داشت: مردم در چنین وضعیتی باید موارد بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها را بیشتر رعایت کنند و با توجه به نشانه‌های مشاهده شده از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، احتمال ورود کرونای انگلیسی به اردستان نیز وجود دارد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: بر این پایه از مسافران درخواست می‌شود هر چه زودتر این شهرستان را ترک و آنان نیز که قصد سفر به منطقه در هفته دوم تعطیلات دارد از انجام سفر خوداری کنند، چرا ممکن است این سفر به قیمت جان عزیزانشان تمام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.