کردستان- رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی(۲۵ اسفند پارسال) تاکنون سه میلیون و ۸۳ هزار و ۷۶۱ تردد در جاده‌های استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه آن بیش از ۷۴ درصد بیشتر است.

جاده های کردستان با افزایش ۷۴ درصدی تردد روبرو است

به گزارش قدس آنلاین؛دانش زندی روز یکشنبه اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح نوروزی تاکنون ۵۴۷ هزار و ۲۰۳ تردد ورودی به استان و ۵۶۰ هزار و ۶۵ مورد تردد خروجی در سامانه‌های این اداره کل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت میزان تردد ورودی خودرو به استان ۷۰ درصد و خروجی ۷۶ درصد افزایش دارد، افزود: بیشترین ورودی خودرو به کردستان از استان کرمانشاه با ۷.۵ درصد بوده و بعد از آن استان‌های تهران، آذربایجان غربی و همدان در رده‌های بعدی قرار داشتند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان یادآور شد: از ۲۵ اسفند تاکنون نیز بیشترین تردد خروجی از کردستان به استان‌های همدان، کرمانشاه، مرکزی و آذربایجان غربی بوده است.

زندی پرترددترین محور استان را در این مدت، جاده سنندج-کامیاران اعلام کرد و گفت: بعد از آن، محورهای سنندج–دیواندره و سنندج–قروه، بیشترین تردد را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به ثبت ۳۱۵ هزار و ۴۸۰ تردد در جاده‌های استان در روز ششم فروردین، اضافه کرد: تعداد ترددهای ورودی ۵۳ هزار و ۹۹۴ و خروجی ۵۸ هزار و ۴۱ مورد و پرترددترین مسیر نیز محور سنندج – سه راهی موچش و بالعکس بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.