شهرکرد- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا در این استان خبرداد.

روند افزایشی آمار مبتلایان به کرونا در چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین؛ مجید شیرانی با بیان اینکه این استان وارد موج چهارم شیوع کرونا شده است اظهار کرد: اگرچه روند افزایشی شیوع کرونا در استان از هفته پایانی اسفند شروع شد اما طی پنج روز اخیر این روند افزایشی، شتاب بیشتری به خود گرفته است.

وی ادامه داد: بررسی روند شیوع کرونا به نحوی است که پیش‌بینی می‌شود موج چهارم کرونا در استان همانند موج سوم که در آبان‌ماه شکل گرفت، باشد و ما برای چندین مرتبه با بحران شیوع کرونا مواجه شویم.

شیرانی از افزایش بیش از ۲ برابری تعداد بیماران سرپایی در استان خبر داد و گفت: این افزایش چشمگیر در هفته آینده منجر به افزایش تعداد موارد بستری و پس از آن افزایش تعداد فوتی‌ها را به همراه خواهد داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با ابراز نگرانی نسبت به تداوم روند افزایشی شیوع کرونا در روزهای آینده، تصریح کرد: تعداد مراجعان فعلی مربوط به روزهای قبل از عید نوروز و شلوغی‌های بازار شب عید است که با اضافه شدن مبتلایان ایام نوروز بار مراجعات و مبتلایان نیز در روزهای آینده بیشتر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.