۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 745576

مازندران- طبق برنامه زمان بندی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که پیش از سال جدید به فرودگاه نوشهر ابلاغ شده ، پرواز مسیر تهران - نوشهر و بر عکس در روزهای یکشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هر هفته انجام خواهد شد.

پرواز نوشهر- تهران از سر گیر ی شد

به گزارش قدس آنلاین؛  مدیر فرودگاه نوشهر از برقراری پروازهای مسیر رفت و برگشت نوشهر - تهران پس از یک سال وقفه در فرودگاه این شهر گردشگرپذیر خبر داد.

سیدمرتضی حسینی به خبرنگار ایرنا گفت : پروازهای این مسیر که از زمان شیوع ویروس کرونا لغو شده بود ، از امروز از سر گرفته شده است.

حسینی با اعلام این که ظرفیت هواپیما دستکم ۶۰ نفر بوده است ، افزود : برای رعایت فاصله گذاری فیزیکی مسافران ، تنها ۴۰ مسافر پذیرش شدند و دفاتر فروش بلیت شرکت های هواپیمایی هم حق فروش بیشتر از ۴۰ بلیت را ندارند.

مدیرفرودگاه نوشهر همچنین از افزایش پروازهای در مسیر رفت و برگشت نوشهر - مشهد خبر داد و گفت که از روز ۱۴ فرودین ماه جاری یک سورتی پرواز به این مسیر افزوده می شود .

وی با اعلام این که پیش از این در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته پرواز در مسیر مشهد برقرار بود ، افزود دکه از ۱۴ فروردین روز شنبه هم  پرواز در مسیر های رفت و برگشت نوشهر - مشهد انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.