مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: "محمدرضا آقایی پاکبان" با مطالعه هزار و ۸۵۶ جلد کتاب از سال ۹۷ تاکنون عنوان کتابخوان برتر این استان را کسب کرد.

مطالعه کننده ۱۸۵۶ کتاب کتابخوان برتر خراسان رضوی شد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر مروارید روز دوشنبه در نشستی که به منظور تجلیل از این کتابخوان برگزار شد افزود: محمدرضا آقایی، اهل شهرستان تربت‌حیدریه و عاشق کتاب و سینما است که به خاطر ایفای نقش اجتماعی در ترویج و توسعه فرهنگ دانایی مفتخر به دریافت لوح سپاس، هدیه، مجموعه فیلم های اهدایی بنیاد سینمایی فارابی و کتابهای مورد علاقه خود شده است.

وی ادامه داد: آقایی بدون احتساب جراید و روزنامه ها روزی چهار ساعت کتاب خوانده و موفق شده است تعداد کتابهای خوانده شده خود از سال ۹۷ تاکنون را به هزار و ۸۵۶ جلد برساند.

این کتابخوان برتر نیز در این نشست گفت: عشق به سینما باعث شده است کتاب بخوانم و تاکنون هشت هزار فیلم دیده‌ام و سه هزار و ۵۰۰ فیلم را به سینمای جوان شهرستان هدیه کرده‌ام.

آقایی بیشتر علاقه خود را معطوف به کتابها و فیلم‌های تاریخی دانست و افزود: لطف و لذت کتاب خواندن را در آن می دانم که کتاب را در دست بگیرم، بخوانم و سپس آن را به دیگران هدیه کنم.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اهدای لوح سپاس و چند هدیه از کتابخوان برتر استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع:ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.