خراسان جنوبی- معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی گفت: با آغاز اجرای طرح «نذر هشتم» از آبان سال گذشته تاکنون ۱۰۵ زندانی در این استان آزاد شده‌اند.

۱۰۵ زندانی در قالب طرح نذر هشتم از زندان آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین؛ حسن علی‌پور  افزود: طرح نذر هشتم با تاسی از امام رضا (ع) در خراسان جنوبی آغاز شد و به جز آزادسازی زندانیان، حمایت بیش از پیش خانواده‌ها هم مورد نظر قرار گرفت.

وی گفت: با اجرای این طرح دستگاه‌های مختلفی نظیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، بسیج، ستاد دیه، انجمن حمایت از خانواده زندانیان و سایر نهادها وارد عمل شدند و تاکنون اقدامات قابل توجهی در زمینه شناسایی آسیب در خانواده زندانی و حمایت در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: حمایت از زنان سرپرست خانوار در طرح نذر هشتم مورد توجه قرار گرفته و در این راستا هشتم هر ماه با همراهی بسیج جامعه زنان از هشت خانواده مددجو سرکشی می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح با هدف سلامت بخشی و حفاظت از خانواده‌های زندانیان و کنترل آسیب‌های اجتماعی در کنار توانمندسازی مورد توجه قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.