با همکاری شبکه های مختلف بین المللی، ملی و استانی در سال گذشته ۱۴۰ هزار دقیقه برنامه و ارتباط زنده تلویزیونی از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن رفت.

خدمت رسانه ای آستان قدس به میلیون ها زائر داخلی و خارجی/ پخش ۱۴۰ هزار دقیقه برنامه تلویزیونی از بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، ، سید محمدرضا موسوی کیا، مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: با تلاش خادمان رسانه ای آستان قدس رضوی در این مجموعه و همکاری مدیران و تلاش عوامل فنی و اجرایی شبکه های مختلف داخلی و بین المللی در سال ۹۹ قریب به ۱۴۰۰۰۰ دقیقه برنامه از شبکه های بین المللی، ملی و استانی بر روی آنتن رفت.

وی برنامه های پخش شده را شامل برنامه های ترکیبی با آیتم های مختلف ۶۳۵۴۰ دقیقه برنامه، میان برنامه ها یا ارتباط های کوتاه تلویزیونی را ۱۷۳۲۰ دقیقه و برنامه های پوششی بارگاه منور رضوی را افزون بر ۷۲۰۰ دقیقه عنوان کرد و گفت: از برنامه های سال گذشته بالغ بر ۵۰ هزار دقیقه برنامه دعا و مناجات از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن شبکه های مختلف داخلی و بین المللی رفته است.

مدیر رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: همچنین در سالی که گذشت بیش از ۲۴ شبکه بین المللی همچون شبکه های عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی و شبکه های خارجی به پخش افزون بر۲۱ هزار دقیقه در قالب بیش از ۴۰۰ برنامه از بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) پرداختند.

موسوی کیا ادامه داد: طی مدتی که مدیریت برنامه های رادیویی حرم مطهر رضوی به موسسه رسانه های صوتی و تصویری واگذار شد نیز قریب به ۱۰ هزار دقیقه برنامه نیز از شبکه های رادیویی بر روی آنتن رفت.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه تلاشگران رسانه ای امام رضا(ع) در شبکه های ملی و بین المللی ابزار امیدواری کرد تا خادمان این مجموعه توانسته باشند در روزهای سخت کرونایی که با بسته شدن درب های حرم مطهر رضوی و یا محدودیت تشرف به بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) همراه بوده است، بستر دلدادگی و زیارت از راه دور را طریق آنتن های تلویزیونی و ماهواره ای فراهم کرده باشند.

انتهای پیام/

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.