مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۴۲۰ هزار و ۷۱۵ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابجا شده‌اند، گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق پایانه‌ها در ۹روز اول فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مشابه سال ۹۹ حدود چهار برابر افزایش داشته است.

افزایش ۴ برابری جابجایی مسافر در پایانه‌های مسافربری مشهد طی ۹ روز ابتدای ۱۴۰۰

به گزارش قدس آنلاین، جلال قربانی اظهار کرد:از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ حدود ۴۲۰ هزار و ۷۱۵ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابجا شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: بر اساس آمار از ۲۵ لغایت ۳۰ اسفند ۹۹ بیش از ۱۸۶هزار و ۶۴۰ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری به مشهد وارد یا از این شهر خارج‌شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین از اول تا ۹ فروردین ۱۴۰۰ نیز بیش از ۲۳۴ هزار و ۷۵ مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد جابجا شده‌اند.

قربانی تصریح کرد: این در حالی است که از اول تا ۹ فروردین سال ۹۹ حدود ۴۸ هزار و ۸۸۱ مسافر از طریق پایانه‌ها به مشهد وارد و یا از این شهر خارج‌شده بودند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه مقایسه این دو آمار نشان‌دهنده این است که میزان جابجایی مسافر از طریق پایانه‌ها در ۹روز اول فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مشابه سال ۹۹ حدود چهار برابر افزایش داشته است، افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، اجرای پروتکل‌های بهداشتی از قبیل ضدعفونی اماکن و سالن‌های پایانه، تب سنجی مسافران و کارکنان به‌صورت مستمر از سوی سازمان پایانه‌ها انجام‌شده است که این اقدامات در ایام نوروز شدیدتر شده است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.