استاندار خراسان رضوی در دیدارهایی جداگانه با آیت الله رجبعلی رضازاده از علمای برجسته و اعضای شورای عالی حوزه علمیه خراسان و آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی استاد خارج حوزه علمیه مشهد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار خراسان رضوی با حضرات آیات رضازاده و مرتضوی دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در این دیدارها با اشاره به تعیین تکلیف طرح تفصیلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی بعد از سال‌ها گفت: با برگزاری جلسات مختلف و تعاملات صورت گرفته این طرح در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تقریبا یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در حاشیه شهر مشهد ساکن هستند، افزود: در حال تهیه طرح تفصیلی حاشیه شهر مشهد و به دنبال هویت دادن به این مناطق هستیم که با این طرح مردم در نوسازی حاشیه شهر مشارکت خواهند کرد و چهار هزار میلیارد تومان هم از سوی دولت برای حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین به سفرهای شهرستانی اشاره کرد و ادامه داد: با حضور در شهرستان‌ها از تمام شهرها و تعدادی از روستاهای محروم بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با اهالی نیازهای مردم را احصا خواهیم کرد.

وی گفت: جلب رضایت مردم از رویکردهای سفرهای شهرستانی است، لذا اقدامات خوبی آغاز شده تا افزایش سرعت خدمتگذاری به مردم را شاهد باشیم.

آیت الله رجبعلی رضازاده نیز ضمن تشکر از برنامه‌های استاندار خراسان رضوی گفت: حل مشکلات مردم بسیار مفید است.

آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی نیز با قدردانی از اقدامات استاندار خراسان رضوی به ویژه سفرهای شهرستانی گفت: فعالیت شما به حمدالله چشمگیر است و خیلی زحمت کشیده می‌شود که امیدواریم ان‌شاءالله موفق باشید.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.