فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از اجرای دو حکم رفع تصرف زمین‌های ملی در مشهد به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: با اجرای این احکام ۱۵۲۰ متر اراضی ملی رفع تصرف شد.

اجرای دو حکم رفع تصرف زمین‌های ملی در مشهد/ ۱۵۲۰ متر اراضی ملی آزادسازی شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ بهرام خسروی اظهار کرد: در اجرای طرح گشت‌های اکیپ‌های نوروزی شورای حفظ حقوق بیت‌المال، در ایام تعطیلات عید نوروز امسال در شهر مشهد، طی دو عملیات رفع تصرف درمجموع ۱۵۲۰ متر اراضی ملی از چنگال متصرفان خارج و به بیت‌المال بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی در خصوص جزئیات  این دو عملیات رفع تصرف افزود: طی یک عملیات رفع تصرف با دستور دادیار محترم حوزه پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب استان از زمینی به متراژ ۱۵۰۰ متر از اراضی دولتی  واقع در بلوار دلاوران به ارزش تقریبی ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رفع تصرف شد.

وی ابراز کرد: همچنین در عملیاتی دیگر متصرفین اقدام به ساخت بنا در اراضی ملی واقع در بلوار نماز ، روبروی کلاته سرهنگ به متراژ حدود ۲۰متر و ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون تومان کرده بودند که  با اقدام به‌موقع گشت‌های اکیپ‌های نوروزی شورای حفظ حقوق بیت‌المال رفع تصرف گردید.

خسروی با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: شهروندان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ یا تلفن ثابت ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۰۹ به یگان حفاظت گزارش دهند. 

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.