استاندار خراسان رضوی با انتشار پیامی "۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی" را تبریک گفت.

استاندار خراسان رضوی "۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی" را تبریک گفت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از استانداری خراسان رضوی، در پیام محمدصادق معتمدیان آمده است: ۱۲فروردین،  روز جمهوری اسلامی، یادآور مهر تایید و رای "آری" به جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس ایران است و چه شکوهمند، تاریخ، مشارکت ۹۸ درصدی مردم غیور، دلیر و شهیدپرور ایران را در این برهه از زمان ثبت نمود.

این پیام می‌افزاید: اتحاد ملت شریف و همدل، در کنار ایمان و توکل، منجر به تحقق و تبلور شعار، آرمان و اراده استقلال یابی، آزادی خواهی، جمهوریت و اسلامیت حکومت مردمی بعد از پیروزی مقتدرانه انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ گردید.
در ادامه این پیام آمده است: بدین مناسبت یادی می کنیم از بنیانگذار انقلاب، پیر جماران، امام خمینی (ره)، تمام شهدای پرافتخار سرزمین مان، به ‌ویژه شهدای انقلاب اسلامی که تحت فشار رژیم پهلوی و زیر ناجوانمردانه ترین شکنجه‌ها توسط عمال داخلی و به انحای گوناگون به درجه شهادت نائل آمدند. روح پرفتوحشان قرین رحمت الهی. 
استاندار خراسان رضوی در پیام خود افزود: اینجانب، فرارسیدن ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی را گرامی داشته و روز تثبیت انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران، ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به خصوص مردم عزیز استان خراسان رضوی تبریک عرض نموده و در سالی که حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نام گرفته، تحقق منویات معظم له و دوام انقلاب اسلامی را در سایه عنایات حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواحنا له الفدا و خورشید تابان خطه ایران زمین حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، از خداوند مسئلت می نمایم. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.