کارشناسان اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره‌ای، فردا بعدازظهر برای استان افزایش ابر پیش‎‌بینی می‌کنند به طوری که ساعات پایانی شب در مناطق غربی استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

پیش‌بینی یک سیزده‌بدر بارانی برای خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، فردا بعدازظهر افزایش ابر پیش‎‌بینی شده که ساعات پایانی شب در مناطق غربی استان رگبار پراکنده باران و رعدوبرق دور از انتظار نیست.

شنبه شب بر وسعت و میزان بارش افزوده می‌شود به‌طوری که تا یک‎شنبه شب علاوه بر احتمال رخداد تگرگ، بارش در مناطق مستعد شمال غرب، مناطقی از مرکز و شرق جاری شدن رواناب را به‌همراه خواهد داشت. 

همچنین شنبه بعدازظهر وزش باد شدید در پاره‎ای نقاط همراه با پدیده گردوخاک و کاهش میدان دید با احتمال آسیب به سازه‎‌های موقت رخ خواهد داد؛ یک‎شنبه نیز بیشینه دمای هوا نسبت به شنبه بین ۸ تا ۱۲درجه سلسیوس کاهش می‎‌یابد.

 گزارش وضع هوای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته:

طی ۲۴ ساعت گذشته کوه‎سرخ با کمینه دمای ۲ درجه سلسیوس خنک‎ترین و سبزوار با بیشینه دمای۲۴ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند؛ طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد مقدس به ترتیب ۸ و ۱۷ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‎‎ سبزوار ۴۷ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.