نیروهای ۳۵ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ مشهد در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد استقرار دارند.

استقرار نیروهای اورژانس ۱۱۵ مشهد در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد

به گزارش قدس آنلاین، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این روز مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مشهد استقرار آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های ۳۵ پایگاه شهری و جاده‌ای را به همراه بالگرد در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد خواهد داشت تا در صورت بروز حوادث احتمالی امدادرسانی به‌موقع را به حادثه‌دیدگان داشته باشیم.

دکتر علی یزدانی با بیان اینکه تمامی نیروهای اورژانس ۱۱۵ مشهد از نخستین ساعات روز طبیعت تا غروب سیزدهم فروردین ماه به حالت آماده‌باش هستند و تمامی نیروهای مرکز اتاق هدایت عملیات بحران در محل کار خود مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در روز طبیعت کارشناس اورژانس ۱۱۵ در مرکز کنترل ترافیک مستقر  هستند تا پایش و رصد دوربین‌های سطح شهر را داشته باشد.

وی تصریح کرد: توصیه ما به شهروندان این است که امسال با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی و افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در روزهای اخیر، از حضور در تجمع‌های روز طبیعت خودداری کنند.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه روز طبیعت یک مناسبت خاص و یک نماد ویژه برای ایرانیان به حساب می‌آید، اما قطعاً مهمتر از سلامتی خودشان و دیگران نبوده و نیست، گفت: از مردم می‌خواهیم امسال به احترام مدافعان سلامت به طبیعت نروند و خستگی زحمتکشان حوزه سلامت را بیشتر نکنند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.