فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد نسبت به برگزاری بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در عربستان با توجه به ناامنی این روزهای ریاض اعتراض کرده‌اند.

 نامه فدراسیون فوتبال ایران به AFC برای تغییر محل برگزاری بازی فولاد - العین/ ریاض امن نیست + تصویر نامه

قدس آنلاین؛ تیم فوتبال فولاد ایران باید در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در تاریخ ۲۱ فروردین ماه در ریاض به مصاف العین امارات برود. در حالی که میزبانی این مسابقه در ابتدا به ایران سپرده شده بود، اما با تصمیم جدید AFC بنا شد مسابقات پلی‌آف در کشورهایی برگزار شود که قرار است مسابقات مرحله گروهی در آنجا برگزار شود، به همین دلیل میزبانی این بازی نیز به عربستان که میزبان مسابقات گروه C لیگ قهرمانان است، سپرده شد.

فولادی‌ها در حالی باید چهار روز دیگر به عربستان سفر کنند که سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اتفاقات گذشته و حملات موشکی و پهبادی به عربستان، اعتراضش را برای برگزاری بازی در این کشور اعلام کرده است.

آذری در نامه‌ای که خطاب به شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشته است، تغییر محل ناگهانی بازی ذوب‌آهن ایران - النصر عربستان در دو سال پیش را یادآوری کرده که میزبانی این بازی به دلیل حمله موشکی به بغداد به صورت ناگهانی از کربلا به امارات منتقل شد.

پیرو اعتراض باشگاه فولاد خوزستان، فدراسیون فوتبال نیز نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است تا ضمن اعلام نگرانی از شرایط امنیتی عربستان، درخواست باشگاه فولاد خوزستان برای تغییر محل برگزاری بازی را رسماً اعلام کند.

تیم فوتبال استقلال نیز دیگر تیم ایرانی است که باید مسابقات گروهی‌اش در فصل پیش روی لیگ قهرمانان در عربستان انجام شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان , فدراسیون فوتبال , کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) ,

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.