رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت ترافیک در معابر شهر مشهد روان است، از شهروندان و مسافران حاضر در ییلاقات و شهرکهای اقماری شهرستان مشهد تقاضا کرد که زمان برگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

شهروندان زمان برگشت را به ساعات پایانی روز موکول نکنند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حمیدرضا دهنوی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی حاکم بر معابر سطح شهر مشهد گفت: طبق آخرین رصدی که از وضعیت ترافیک معابر سطح شهر مشهد داشتیم، خوشبختانه ترافیک آرام و روان است و تنها در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) به سمت بولوار میثاق و چاهشک در خروجی‌های شهر مشهد بار ترافیکی اندکی وجود دارد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: در مسیر بولوار بهمن نیز به سمت کلات شاهد وجود بار ترافیکی در خروجی‌های شهر مشهد هستیم اما در سایر مسیرها وضعیت ترافیکی عادی و روان است.

وی در خصوص میزان حضور مردم و برگزاری تجمع‌ها و دورهمی‌ها در محدوده پارک‌ها و بوستان‌ها نیز بیان کرد: بر اساس ابلاغ دستور ستاد کرونا هرگونه اتراق در پارک‌ها و بوستان‌ها و فضاهای سبز ممنوع است از همین رو ما امروز طرح محدودیت توقف در این مسیرها و در اطراف و حاشیه این اماکن را اجرا کردیم.

دهنوی ادامه داد: خوشبختانه با اطلاع رسانی‌هایی که انجام شده مردم نیز تاکنون مشارکت مطلوبی داشته‌اند و از حضور در پارک و بوستان‌ها و ترددهای غیرضروری خود صرف‌نظر کرده‌اند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با بیان اینکه وضعیت کنونی شهر مشهد در خصوص سفرهای غیرضروری در وضعیت مطلوبی است، ادامه داد: تنها نکته حائز اهمیتی این است که آن دسته از شهروندانی که به سمت ییلاقات و شهرک‌های اقماری شهرستان مشهد از دیروز تا امروز حضور پیدا کرده‌اند، حتما برای زمان برگشت خود مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و زمان برگشت خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند زیرا محدودیت تردد شبانه نیز کماکان پا برجاست.

وی در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی گفت: پلیس بنا به ضرورت برخی از مسیرها را یک‌طرفه خواهد کرد و این بستگی به وضعیت ترافیکی حاکم بر آن معابر دارد.

دهنوی خاطرنشان کرد: اگر در بعد از ظهر شاهد وجود بار ترافیکی از سمت شهرستان طرقبه شاندیز به سمت معابر ورودی‌ شهر مشهد در بولوار وکیل‌آباد و جاده فرمانیه باشیم، یقینا جهت تسهیل و روان‌سازی بار ترافیکی اقدام به یک طرفه‌سازی این دو مسیر خواهیم کرد تا هر چه سریع‌تر بار ترافیکی طرقبه و شاندیز تخلیه شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.