دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به جو بایدن، رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و رئیس جمهور فعلی، کنایه سنگینی زد. در مصاحبه با کانال تلویزیونی Real America، از ترامپ پرسیده شد فرزندانش را چطور بزرگ کرده است که وی پاسخ داد کلید پدر خوبی بودن، اختصاص توجه بسیار به فرزندان و دور نگه داشتن آن‌ها از مواد، سیگار و الکل است.

کنایه ترامپ به بایدن: رمز موفقیتم در تربیت فرزند، دوری آن‌ها از مواد و الکل بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اسپوتنیک، ترامپ گفت: شما می‌توانید فرزندان خوبی داشته باشید، اما مبادا آن‌ها سمت مواد، الکل و سیگار بروند. سال‌هاست این را به آن‌ها می‌گویم. تا به حال تأثیر بسیار خوبی داشته است. برخی فرزندان بسیار خوب را دیده‌ام که سراغ مواد و الکل می‌روند و بدین صورت، بازی عوض می‌شود.

به نظر می‌رسد جمله آخر کنایه سنگینی به جو بایدن و پسرش هانتر باشد که سال‌ها با الکل و اعتیاد به مواد دست و پنجه نرم کرده است. بایدن جوان پس از تست مثبت کوکائین، از ارتش عزل شد. ترامپ مکرراً طی مناظرات پیشین ریاست جمهوری، از هانتر برای حمله به بایدن استفاده کرد و مدعی شد وی ثروتش را مدیون نام پدرش است.

ترامپ در مناظره اول خود خطاب به بایدن گفته بود: او تا زمانی که تو معاون رئیس جمهور نشده بودی، شغلی نداشت. او در اوکراین، چین، مسکو و دیگر مناطق ثروتی به هم زد.

هانتر بایدن اکتبر سال گذشته، زمانی در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفت که نیویورک‌پست، مطلبی را منتشر کرد و مدعی شد جو بایدن در معاملات تجاری پسرش در اوکراین و چین- که به گفته این روزنامه ممکن است مشمول تعارض منافع باشد- نقش داشته است. این روزنامه مدعی شد اطلاعات فوق را از لپ‌تاپی متعلق به هانتر بایدن به دست آورده است.

جو بایدن اتهامات ترامپ را قاطعانه رد کرد و به دفاع از پسرش پرداخت.

وی گفت: پسر من، مانند بسیاری از مردم، مثل مردم بسیاری که در کشور می‌شناسید، مشکل مواد مخدر داشت. او این مشکل را برطرف کرده و بر روی آن کار کرده است و من به او افتخار می‌کنم. به پسرم مفتخر هستم.

از آن زمان تاکنون، هانتر افشا کرده که هنگام فعالیت در هیئت مدیره شرکت اوکراینی بوریسما، از پولی که به دست آورده برای خرید مواد مخدر  استفاده کرده است. هانتر ۵۱ ساله در کتاب خاطرات خود با عنوان "چیزهای زیبا" نوشته که در سال ۲۰۱۶ به کوکائین معتاد شده و زمانی که اوضاع بد بوده، هر ۱۵ دقیقه کراک می‌کشیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.