۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 745996

مدیرکل روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در توضیحاتی نوشت: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا زمان احتمالی معرفی مدیرعامل جدید به فعالیت می‌پردازد.​

فاضل نظری فعلاً مدیرعامل کانون می‌ماند

قدس آنلاین: پیرو انتشار خبر برکناری فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خبرگزاری مهر، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون توضیحاتی به شرح زیر نوشت:

با سلام و احترام

پیرو انتشار خبری در گروه فرهنگ و اندیشه خبرگزاری مهر در تاریخ ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ با عنوان «فاضل نظری از کانون پرورش فکری رفت» به اطلاع می‌رساند بحث تغییر مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفته پایانی سال گذشته مطرح شد اما هنوز در باره معرفی مدیرعامل جدید یا اعلام تاریخ آن مطلبی ارایه نشده است.

آقای دکتر فاضل نظری رییس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا زمان احتمالی معرفی مدیر عامل جدید کانون به فعایت خود همچون گذشته ادامه خواهد داد. چنانکه بررسی اخبار کانون در ایام نوروز نشان از فعالیتهای این مجموعه همانند سه سال گذشته دارد.

بدیهی است در صورت اعلام تصمیم وزارت آموزش و پرورش برای تغییر مدیرعامل و تعیین تاریخ رسمی و معرفی فرد مورد نظر مطابق روال مرسوم در مراسم تودیع و معارفه نسبت به اطلاع‌رسانی زمان و مکان مراسم اعلام خواهد شد.

توضیحات مهر:

انتشار خبر برکناری فاضل نظری از ریاست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طرق قابل اطمینان به خبرنگار مهر رسیده و انتشار این توضیحات به درخواست روابط عمومی کانون است. مهر خبر موثق دارد که ترتیبات معارفه مدیر عامل جدید یکبار تا مرحله نهایی پیش رفته که بنا به دلایلی کنسل شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.