بجنورد- جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع و کشف یک فقره قتل خبر داد.

دستگیری قاتل و کشف قتل در شیروان؛کشف بیش از ۳ تن کود شیمیایی در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرگرد مهدی خرمی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبنی بر یک مورد تیرخوردگی منجر به فوت در بیمارستان موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد جوانی ۲۲ ساله به هویت مشخص که توسط سلاح ساچمه ای از ناحیه ران پای راست به شدت مجروح وپس از انتقال به بیمارستان متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سرگرد خرمی تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان، پس از انجام تحقیقات پلیسی گسترده یک نفر را شناسایی وسپس به محل به وقوع حادثه عازم و در این راستا هشت نفر از متهمان را به همراه دو قبضه اسلحه شکاری دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام بازجویی های فنی از متهمان خاطر نشان کرد:در نهایت یکی از متهمان لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل اعتراف ، که مراتب پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

مرگ راننده نیسان در پی برخورد با کامیون فاو

 رئیس پلیس راه خراسان شمالی از برخورد یک دستگاه نیسان با کامیون فاو و کشته شدن راننده نیسان خبر داد.

سرهنگ علیرضا حسین زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز و در پی اعلام یک مورد تصادف نیسان با کامیون فاو در کیلومتر ۱۰ محور گرمه به چمن بید بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در این حادثه راننده نیسان به علت شدت جراحات وارده فوت شد، افزود: علت وقوع این حادثه عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده نیسان می باشد.

کشف بیش از ۳ تن کود شیمیایی غیر مجاز در بجنورد 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان شمالی از کشف بیش از ۳ تن و ۱۵۰ کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق در بجنورد خبر داد. 

سرهنگ تقی توئی پلیس اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به کمبود کود شیمیایی در سطح استان ، موضوع مقابله با قاچاق نهاده های کشاورزی در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود:ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی از دپوی کود شیمیایی در یک انبار و فروش آن از طریق فضای مجازی مطلع شدند.

وی با اشاره به انجام هماهنگی های قضائی افزود: با تشکیل تیم عملیاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در بازرسی های به عمل آمده از دو دستگاه نیسان ۳ تن و ۱۵۰کیلوگرم کود شیمیایی قاچاق را کشف و ضبط کنند. 

سرهنگ توئی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی کودهای شیمیایی قاچاق ۱۲۶ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه دو دستگاه خودرو نیز توقیف شده تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان شد

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.