وزیر اقتصاد و دارایی گفت: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استان‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است.

کارگروه حل معضلات سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • به گزارش قدس آنلاین ، فرهاد دژپسند صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور معاون اول رئیس جمهور در حال برگزاری است اظهار داشت: از سال 92 در خراسان رضوی سرمایه گذاری یکی از موضوعات مورد توجه بوده است و طرح‌های زیادی تعریف شده که بخش عمده آن به اجرا در آمده است.

وزیر اقتصاد بیان کرد: خراسان رضوی یکی از فعال‌ترین استانها در حوزه اقتصاد مقاومتی است؛ کارگروهی با مشارکت مدیران ملی برای حل مقوله سرمایه گذاری در خراسان رضوی تشکیل شده است.

دژپسند افزود: پیگیری و تولید برخی نیازمندی‌های خراسان رضوی در مقابله با کرونا، یک الگو در کشور بود و خوشبختانه کارنامه خوبی در حوزه اقتصادی در این زمینه به ثبت رسید.

وزیر اقتصاد و دارایی امروز در معیت معاون اول رئیس جمهور در قالب سفری یک روزه به مشهدمقدس سفر کرده و قرار است تعدادی از پروژه‌ها را افتتاح کند.

علاوه بر زیارت بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع) حضور در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی، افتتاح چند طرح عمران شهری و دیدار با نخبگان استان اهم برنامه‌های سفر اعضای هیئت دولت به مشهد است.

معاون اول رئیس‌جمهوری همچنین با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و یک مجتمع ورزشی آموزش و پرورش را نیز در مشهد افتتاح می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.