سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان از لغو دیدار تیمش با استقلال به دلیل کرونا، گله‌مند است.

پورموسوی: به این فدراسیون هم نمی‌توان امیدوار بود

قدس آنلاین:سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این‌که به این فدراسیون هم نمی‌توان امیدوار بود، گفت: خدا شاهد است اگر سازمان لیگ به ما نامه می‌زدند که به خاطر بازی‌های آسیایی‌ استقلال، این بازی لغو شود، ما موافقت می‌کردیم اما از این که می‌گویند چون استقلال به ستاد کرونا نامه زده، این دیدار لغو شده است، از این طور عنوان کردن قضیه گله‌مند و ناراحتم.

سید اکبر پورموسوی در گفت و گو با ایسنا در واکنش به لغو دیدار تیم های نفت آبادان و استقلال تهران با درخواست باشگاه تهرانی از ستاد مبارزه با کرونا برای لغو این بازی، اظهار کرد: استقلال تهران فکر می‌کنم از اوایل عید نوروز در تلاش برای لغو این دیدار بود، آن هم با بیان این‌که وضعیت آبادان به دلیل کرونا قرمز است، در صورتی که خود این تیم چند بازیکن کرونایی داشت.

 وی عنوان کرد: اگر باشگاه استقلال از همان روز اول به ما می‌گفت که به خاطر بازی در لیگ قهرمانان آسیا خواستار لغو این دیدار هستند، شک نکنید که خود ما با توجه به این‌که حساسیت بازی های آسیایی و حضور نمایندگان مان را در این رقابت‌ها درک می‌کنیم با این موضوع موافقت می‌کردیم اما این‌که عنوان می‌کنند ستاد مبارزه با کرونا با برگزاری این بازی در آبادان مخالفت کرده است و دستور به لغو این دیدار داده است، خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطر نشان کرد: به این فدراسیون هم نمی توان امیدوار بود زیرا همان رفتارها و برخوردها با تیم های شهرستانی همچنان پابرجا است. تنها اسم ها در فدراسیون عوض شده است و همان ندیدن های تیم‌های شهرستانی ادامه دارد. 

وی گفت: خدا شاهد است اگر سازمان لیگ به ما نامه می‌زد که به خاطر بازی‌های آسیایی‌ استقلال، این بازی لغو شود، ما موافقت می‌کردیم اما از این که می‌گویند چون استقلال به ستاد کرونا نامه زده، این دیدار لغو شده است، از  این طور عنوان کردن قضیه گله‌مند و ناراحتم. مگر در کشورهای دیگر و خود کشور ما کرونا نیست؟ مگر بازی‌های فوتبال را لغو کردند؟ پس اگر این بازی‌ به خاطر کرونا لغو شده، تمام دیدارها باید لغو شوند. در هر صورت این رفتار سازمان لیگ خوب نبود و من از این رفتار ناراحت هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.