۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 746082

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری پنج دیدار پیگیری می‌شود تا در دومین روز از مسابقات این هفته هواداران استقلال و پرسپولیس شاهد رونمایی از تیم‌های خود در سال ۱۴۰۰ باشند.

پدیده و یحیی دوباره  به هم رسیدند

نبرد تماشایی در مشهد

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای امروز، پرسپولیس در مشهد به مصاف پدیده خواهد رفت تا فوتبال‌دوستان ایرانی شاهد رقابت جذاب گل‌محمدی و رحمتی باشند، دیداری که یک طرف آن سرمربی جوان مشهدی‌ها مهدی رحمتی حضور دارد که نمی‌خواهد در دومین مسابقه خود به عنوان سرمربی مقابل حریف پرقدرت تهرانی باز هم شکست بخورد و زمین مسابقه را دست خالی ترک کند و در طرف دیگر گل‌محمدی برای ماندن در کورس قهرمانی و صدر جدول و همچنین نگه‌داشتن اختلاف خود با رقیب همشهری، به سه امتیاز کامل این بازی نیاز مبرم دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس که اکنون تنها به علت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم سپاهان در رتبه دوم لیگ برتر قرار دارد امیدوار است با پیروزی مقابل حریف مشهدی جمع امتیازهای خود را به ۴۰ برساند و به روند خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد. نتیجه دیدار رفت این دو تیم در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر صفر به سود قرمزهای پایتخت مقابل تیم پدیده فعلی و شهر خودرو آن زمان به اتمام رسید.

مجیدی به دنبال هت تریک

در دیگر دیدار حساس و سرنوشت‌ساز امروز، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان تهران خواهد رفت. شاگردان مجیدی که روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند حالا در غیاب بازیکنان کرونایی خود به مصاف تیم مهدی تارتار خواهند رفت تا در فاصله کوتاهی از رقابت در جام حذفی دوباره برای برد تلاش کنند. استقلالی‌ها امیدوارند با هدایت سرمربی محبوب خود فرهاد مجیدی روند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و بتوانند با کسب سه امتیاز خانگی این بازی، خود را به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار دارند نزدیک کنند و در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانند.

اما استقلالی‌ها در هفته‌های اخیر به علت درگیر شدن بعضی از بازیکنان این تیم به ویروس کرونا با مشکل جدی مواجه هستند، مشکلی که می‌تواند در روند پیروزی‌های متوالی فرهاد مجیدی در استقلال اختلال ایجاد کند و فرصت خوبی برای انتقام پیکانی‌ها از آبی‌ها بابت حذف از جام حذفی فوتبال را فراهم کند.

آزمون سخت رسول در خانه

سومین بازی حساس و تماشایی امروز؛ ملاقات خطیبی و ربیعی خواهد بود. بازیکنان رسول خطیبی باید در خانه با تیم مس رفسنجان متحول شده ملاقات کنند، دیداری که قطعاً برای تراکتورسازی مصاف آسانی نخواهد بود.

در ادامه رقابت‌های امروز نیز نفت مسجد سلیمان در خانه از نساجی مازندران میزبانی خواهد کرد و ذوب آهن در اصفهان میزبان نفت آبادان خواهد بود، دو دیدار باقی‌مانده از هفته نوزدهم نیز روز دوشنبه برگزار خواهد شد تا پرونده نخستین هفته لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ به این ترتیب بسته شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.