۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
کد خبر: 746092

یزد - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد با بیان زنگ خطرموج چهارم شیوع کرونا در استان یزد به صدا در آمده گفت : سیربستری بیماران کرونایی در استان روند افزایشی داشته و هم اکنون ۲۲۵ بیمارمشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان ها بستری هستند .

یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین ، ابراهیم سلمانی در گفتگو با خبر نگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان اظهارداشت: هم اکنون بیش از ۲۲۵ بیمارمشکوک به کووید ۱۹ دربیمارستان های استان بستری هستند که این آمار نسبت به روز گذشته با  افزایش ۱۶نفری مواجه بوده و در حال حاضر۴۵ نفردر بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

 وی افزود : متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی دربین مردم نسبت به ماه گذشته کاهش چشمگیری داشته و همین باعث شده روند بستری ها در استان سیر صعودی داشته باشد و استان در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قراردارد.

سلمانی تصریح کرد : تا کنون ۴۷سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته دراستان شناسایی شده  وکرونای جهش یافته در شهرستانهای اردکان، میبد، ابرکوه ، خاتم ، تفت ، مهریزو اشکذر به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان ساخت : در شبانه روز گذشته ۵ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و رکورد بیشترین آمار فوتی دراستان نسبت به  سه ماه و نیم گذشته شکسته شد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.