مهاجم تیم فوتبال پدیده توضیحاتی را پیرامون حمله سارقان در مشهد که موجب جراحات شدید به وی شد ارائه کرد.

اظهارات تکان‌دهنده بازیکنی که با چاقو و قمه به او حمله شد

قدس آنلاین: دو شب پیش بود که در مشهد، دو سارق با حمله به سینا زامهران مهاجم تیم فوتبال پدیده تلفن همراه وی را به سرقت برده و جراحات شدیدی را به وی وارد کردند.

زامهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این اتفاق گفت: هنگامی که از تمرین به نزدیکی خانه رسیدم 2 نفر به سمت خودرویم آمدند و تلفن همراهم را خواستند. من که متعجب و شوکه شده بودم چیزی نگفتم اما به یکباره یکی از آنها با چاقو به دستم زد. هوا تاریک بود و در آن منطقه هم تقریبا کسی را نمی‌دیدم.

وی افزود: بعد از این اتفاق تلفن همراهم را برایشان پرت کردم و گفتم این هم موبایل اما دست بردار نبودند. دوباره چاقو را به سمتم گرفتند تا جایی که مجبور شدم از پشت فرمان خودم را به سمت صندلی شاگرد پرت کنم.گفتم بلکه آنها من را رها کنند ولی این بار با قمه مچ پای چپم را زدند. در ادامه باز هم آن ها ضرباتی را به دست راستم زدند.واقعا شرایط عجیبی بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده تاکید کرد: وقتی موبایلم را پرت کردم از اینکه آنها مشغول زدن ضربه با چاقو بودند تعجب کردم. واقعا به قصد کشتن به من قمه و چاقو می‌زدند. خدا خیلی به من رحم کرد که زنده ماندم. بعد از آن هم اتفاق با یک خودروی 206 SD فرار کردند.

زامهران با تاکید بر اینکه در آن شرایط نتوانست چهره این سارقان را ببیند گفت: آنقدر خون از من رفته بود که چشمانم خوب نمی‌دید. وقتی اورژانس به آنجا آمد بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم.دستم 18 بخیه خورده  و فعلا باید استراحت کنم اما از طریق پلیس پیگیر هستم. دستم در آتل قرار دارد و باید تحت نظر پزشکان باشم تا ببینم شرایط چه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.