مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نحوه ارائه خدمات این نهاد را در سال جاری با توجه به وضعیت شهرستان‌های استان، به لحاظ رنگ بندی شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

نحوه فعالیت کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر سبزیان با اشاره به قرارگیری شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، مشهد و بینالود در وضعیت نارنجی کرونا، اظهار کرد: ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان‌ها به صورت غیر حضوری و درخواست و امانت کتاب از طریق طرح کتاب موتوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: زمان سفارش کتاب در این طرح از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر است. همچنین مدت مجاز امانت کتاب ۱۴ تا ۳۰ روز است و تاخیر در بازگشت کتاب مشمول جریمه نمی‌شود.

سبزیان تصریح کرد: در این طرح علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه نهاد کتابخانه‌های عمومی به آدرس www.samanpl.ir و جست‌وجوی کتاب مورد نظر خود در کتابخانه دارای عضویت، کتاب را سفارش دهند و در منزل خود تحویل بگیرند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ارائه خدمات در کتابخانه‌های سایر شهرستان‌های استان را از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰ و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر در رنگ‌بندی شهرستان‌های استان و تغییر نحوه ارائه خدمات در کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.